جمع بندی خسارت‌های وارده آبگرفتگی در بندر امام خمینی به هیات دولت ارسال می‌شود.

 علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای مدیریت بحران استان گفت: در آبگرفتگی اخیر در بندر امام خمینی خسارت‌هایی به شهروندان عزیز وارد شده است.

او  با تشکر از صبوری و همراهی مردم در جریان آبگرفتگی در شهر بندر امام خمینی افزود: بررسی کارشناسی و ارزیابی خسارت‌های وارده به شهروندان در حال انجام می‌باشد.

استاندار خوزستان ادامه داد: ارزیابی خسارت‌ها به هیات دولت ارسال و تلاش می‌کنیم این گزارش به جلسه روز یک شنبه برسد تا با تصویب آن خسارت‌های شهروندان پرداخت شود.

آقای حسینی محراب می‌گوید: باید با مردم شفاف صحبت کرد و نسبت به افکار عمومی و شبهات پاسخ منطقی داده شود و ضمن بیان اقدامات کمبود‌ها و نواقص در موضوع مدیریت‌های بحران تشریح شود.

او گفت: در نشست امروز نیز آسیب شناسی نقاط ضعف آبگرفتگی‌ها اخیر و کم کردن مشکلات مردم در بارندگی‌های پیشرو مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ت
۰۰:۱۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
استانداردر بندر امام خمینی یه عده مسول از بالادستی تا پایین دستی بظاهرمومن بودجه برای سیل زده ها که میادبه یه عده مقداری میدوبقیشوبا هماهنگی و زد و خورد تصرف میکنند اینا گرگ در لباس گوسفندن.بالاترین مقام شهرکاربا نماینده ماهشهرنیست خود بندرامام بالاترین مسول که بودجه میاد زیردستش دزدی میکنه.به دادملت برسید